Top Menu
Menu

Para ořechy na zobání i pečení

0 Comments

Ořechy a oříšky, zdravé, chutné a vyvážené. Ve zdravém, ale i například zcela obyčejném jídelníčku bychom na tyto potraviny neměli zapomínat. Zanedbávat jejich zdravé složení a to, co nám mohou nabídnout, by byla velká škoda.

Para ořechy https://www.nakliceno.cz/para-orechy/ jsou poměrně velké a velice zdravé. V našich končinách se samozřejmě nepěstují, takže se k nám výhradně dováží. Pochází z obrovského stromu, většinou z jižní Ameriky. Tento strom roste v porostu deštného pralesa. Nedá se moc vypěstovat někde volně, proto také většina produkce pochází z přírodních zdrojů. K nám se dováží už ve formě vyloupaných oříšků, takže se dají ihned konzumovat, jinak mají hodně tvrdou slupku.

ořechy různé druhy

Pochutnávat si na nich můžete jen tak, nebo je můžete přidávat do pečení i vaření, k salátům, k ranním snídaním, k vločkám, kaším.

Přitom jejich cena se v dnešní době pohybuje velice příznivě na to, co všechno mohou poskytnout a jak zdravé jsou. Lehké, jednoduché a chutné zobání večer u televize nebo jen tak s kuskusem, na sladko s medem, nebo je můžete přihodit rozmixované s jinými druhy na buchtu. Rozhodně se dá experimentovat.

Obsahují spoustu cenného a zdravého tuku, mají mnoho energie a jsou zdravé. Jsou vhodné pro raw stravování i pro zdravý jídelníček, pokud se snažíte udržet v kondici.

ořechy, ovoc

Co všechno v nich ještě najdeme? Obsahují spoustu kvalitních tuků, ale také bílkoviny a sacharidy. Nesmíme zapomínat ani na minerály – selen, vápník, draslík, železo, fosfor, hořčík a vitamíny – A, E, D, B. To všechno v nich najdete. Prospívají našemu srdci a cévám. Podporují imunitní systém a jsou vhodné pro krvetvorbu. Prospívají kůži, vlasům a nehtům, díky selenu jsou prevencí proti rakovinotvorným onemocněním. To všechno jste možná ani nevěděli, ale o to více si nyní těchto ořechů budete vážit až si je koupíte, nejlépe tedy v BIO kvalitě.

 

4.7/5 - (6 votes)